החלפות והחזרות
לקוחות רשאים להחליף את המוצר כנגד מוצר חליפי שווה ערך ו/או זיכוי שווה ערך כספי כמפורט להלן:
החלפה או החזרת מוצרים יכולה להיעשות באמצעות חברת השליחויות של החברה בכפוף לתשלום דמי החזרה על פי מדיניות החברה (שעשויים להיות שונים מדמי המשלוח).
החלפה והחזרה עצמית תעשה בכל הסניפים. פתוח רצוף: 10:00-21:30
ביטול עיסקה
אתר זה כפוף ופועל במסגרת חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981
אין באמור בתקציר זה כדי להגביל את זכויותיה של 13 אבניו או את זכויותיו הקוגנטיביות של הצרכן, על פי חוק הגנת הצרכן.
לקוחות רשאים לבטל עסקה הכל כמפורט להלן:
לקוחות רשאים לבטל עסקה, לא יאוחר מ-14 (ארבעה עשר) יום ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך הגילוי לפי המאוחר מביניהם.
לקוחות המוגדרים אדם עם מוגבלות (לפי חוק שוויון זכויות) או מי שמלאו לו 65 שנים (להלן: "אזרח ותיק") או מי שמוגדר עולה חדש, יהיו רשאים לבטל עסקה תוך ארבעה חודשים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי.
ביטול העסקה יעשה על-ידי מסירת הודעה לחברה בכל אחת מהדרכים המפורטות לעיל:
1. בשיחה טלפונית למוקד שירות הלקוחות: 02-642-3499 | ימים א׳-ה׳ | בין השעות 17:00- 10:00
2. באמצעות ווטסאפ: 050-411-3177
3. במשלוח מייל לכתובת: 13A350@GMAIL.COM
4. בטופס 'צור קשר' באתר
על הלקוח לפעול באופן סביר לוודא שהודעתו נקלטה במערכת, במידה ולא קיבל מענה חוזר.
בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות ביטול עסקה לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם ללקוח אחר)
יצויין כי החברה משווקת מוצרים רבים הנחשבים פסידים ולכן ביטול עסקה בכל הקטגוריות של שמיכות, כריות מגבות ומצעים ניתן לבטל עסקה בתנאי שהפריט יוחזר במצב תקין וללא שימוש סגור באריזה ועם התווית כפי שהתקבל.
חברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שמוחזרת.
מוצר שיוצר באופן מיוחד עבור לקוח גם כן לא ניתן לבטל עסקה בגינו למעט באם נתגלה פגם במוצר.
בביטול עסקה החברה תשיב ללקוח את התמורה ששילם בפועל בגין המוצר, כמו כן תהא רשאית לנכות מסך זה דמי ביטול בסך של 5% ממחיר המוצר נושא העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם.
על אף האמור, החברה לא תגבה דמי ביטול והיה והביטול נובע מפגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, או עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע או עקב כל הפרה אחרת של החברה כלפי הלקוח בקשר עם העסקה. במקרה כאמור הלקוח יודיע על כך לחברה וזו תדאג לתאם מועד לאיסוף המוצר.
במידה והודעת הביטול נעשתה טרם אריזת המשלוח, העסקה תבוטל והלקוח/ה יהיו זכאים לקבל החזר התשלום המלא כולל דמי המשלוח אם אלו נגבו אך ורק ובאופן ישיר לאמצעי התשלום בו השתמשו הלקוח/ה.
דרישה לביטול העסקה כתוצאה מפגם – על הלקוח/ה לבדוק את הפריט מיד עם קבלתו. על הלקוח/ה להחזיר את המוצר כאמור (באמצעות חברת השליחויות של החברה בכפוף לתשלום דמי החזרה על פי מדיניות החברה. או החזרה עצמית בסניף בקניון רב שפע בלבד. רח' שמגר 16, קומה ב', פתוח רצוף: 10:00-21:30) ובהקדם האפשרי.
מקרה שכזה יעבור לטיפול מחלקת ביקורת ושירות לקוחות והלקוח/ה יקבלו מענה בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בדרך של משלוח או בתוך 21 ימי עסקים מיום השארת המוצר בסניף רב שפע. ההחלטה והמענה ללקוח/ה יינתנו לגופו של עניין ובהתאם לנסיבות ושיקולה הבלעדי של החברה.
במידה ויבחר הלקוח להשתמש בשירות המשלוחים של החברה והחברה תישא בעלויות המשלוח באם יתברר כי המוצר איננו פגום היא תשיב את המוצר במשלוח ותחייב את הלקוח על שתי השליחויות.